NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zamówienia do godziny 12:00 realizujemy w większości przypadkach tego samego dnia. Pozostałe wysyłamy w następny dzień roboczy.
Kurierzy Inpost dostarczają paczki zazwyczaj następnego dnia od nadania.
Jeżeli nie jesteś zadowolona/y z zakupu, masz 30 dni od dostarczenie do Ciebie przesyłki na jej zwrot. Zwracane produkty muszą być w nienaruszonym stanie. Gdy tylko zwrot do nas dotrze wykonamy zwrot pieniędzy.
Jeśli potrzebujesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej przez e-mail: kontakt@fraiche.pl. Do póki przesyła nie została przekazana do rąk kuriera jesteśmy w stanie zmienić jej adres dostawy.
Po nadaniu przesyłki otrzymasz link do śledzenie statusu paczki.
Jeżeli przesyła nie została jeszcze nadana jak najszybciej napisz do nas ze zmianami na e-mail: kontakt@fraiche.pl
W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu, prosimy o zgłoszenie reklamacji na e-mail: kontakt@fraiche.pl
Jeśli przy odbiorze zauważysz, że Twoja paczka została uszkodzona – odmów jej odbioru i pozwól paczce wrócić do naszego magazynu. A jeżeli nie zauważyłaś/eś, że Twoja paczka została uszkodzona podczas transportu, sprawdź czy zawarte w niej produkty nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl
Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane mejlowo zaraz po jego złożeniu. Prosimy o sprawdzenie czy wiadomość nie trafiła do spamu. Jeżeli po upływie kilku godzin nie otrzymałaś/eś e-maila z potwierdzeniem zamówienia prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl
Nadal potrzebujesz pomocy?
NAPISZ DO NAS
FARROS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Tarnowska 83 C
33-111 Koszyce Wielkie