Koszyk

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Zamówienia do godziny 12:00 realizujemy w większości przypadkach tego samego dnia. Pozostałe wysyłamy w następny dzień roboczy.

Kurierzy Inpost dostarczają paczki zazwyczaj następnego dnia od nadania.

Jeżeli nie jesteś zadowolona/y z zakupu, masz 30 dni od dostarczenie do Ciebie przesyłki na jej zwrot. Zwracane produkty muszą być w nienaruszonym stanie. Gdy tylko zwrot do nas dotrze wykonamy zwrot pieniędzy.

Jeśli potrzebujesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami  jak najszybciej przez e-mail: kontakt@fraiche.pl. Do póki przesyła nie została przekazana do rąk kuriera jesteśmy w stanie zmienić jej adres dostawy. 

Po nadaniu przesyłki otrzymasz link do śledzenie statusu paczki. 

Jeżeli przesyła nie została jeszcze nadana jak najszybciej napisz do nas ze zmianami na e-mail: kontakt@fraiche.pl 

W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu, prosimy o zgłoszenie reklamacji na e-mail: kontakt@fraiche.pl

Jeśli przy odbiorze zauważysz, że Twoja paczka została uszkodzona – odmów jej odbioru i pozwól paczce wrócić do naszego magazynu. A jeżeli nie zauważyłaś/eś, że Twoja paczka została uszkodzona podczas transportu, sprawdź czy zawarte w niej produkty nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl

Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane mejlowo zaraz po jego złożeniu. Prosimy o sprawdzenie czy wiadomość nie trafiła do spamu. Jeżeli po upływie kilku godzin nie otrzymałaś/eś e-maila z potwierdzeniem zamówienia prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl

Nadal potrzebujesz pomocy?

NAPISZ DO NAS

kontakt@fraiche.pl

14 634 04 22