Obsługa klienta
Nasz zespół ds. obsługi zawsze służy pomocą.
FAQ
Zamówienia i Dostawa
Zamówienia do godziny 12:00 realizujemy w większości przypadkach tego samego dnia. Pozostałe wysyłamy w następny dzień roboczy.
Kurierzy Inpost dostarczają paczki zazwyczaj następnego dnia od nadania.
Konto można założyć poprzez link : https://fraiche.pl/moje-konto/
Jeśli potrzebujesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej przez e-mail: kontakt@fraiche.pl. Do póki przesyła nie została przekazana do rąk kuriera jesteśmy w stanie zmienić jej adres dostawy.
Po nadaniu przesyłki wysyłamy mejlowo link do śledzenie statusu przesyłki.
Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane mejlowo zaraz po jego złożeniu. Prosimy o sprawdzenie czy wiadomość nie trafiła do spamu. Jeżeli po upływie kilku godzin nie otrzymałaś/eś e-maila z potwierdzeniem zamówienia prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl
Koszt wysyłki z przedpłatą każdego zamówienia do Polski wynosi PLN. Wysyłka jest bezpłatna dla wszystkich zamówień od PLN. Koszt wysyłki za pobraniem wynosi PLN.
Jeżeli przesyła nie została jeszcze nadana jak najszybciej napisz do nas ze zmianami na e-mail: kontakt@fraiche.pl
Jeżeli przesyła nie została jeszcze przekazana do rąk kuriera napisz do nas na e-mail: kontakt@fraiche.pl
Jeżeli przesyłka została przekazana kurierowi, należy wykonać zwrot zamówienia. Należy pamiętać, aby zwracane produkty były w nienaruszonym stanie.
FAQ
Zwroty i Wymiana
Jeżeli nie jesteś zadowolona/y z zakupu, masz 14 dni od dostarczenie do Ciebie przesyłki na jej zwrot. Zwracane produkty muszą być w nienaruszonym stanie. Gdy tylko zwrot do nas dotrze wykonamy zwrot pieniędzy.
W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu, prosimy o zgłoszenie reklamacji na e-mail: kontakt@fraiche.pl
Jeśli przy odbiorze zauważysz, że Twoja paczka została uszkodzona – odmów jej odbioru i pozwól paczce wrócić do naszego magazynu. A jeżeli nie zauważyłaś/eś, że Twoja paczka została uszkodzona podczas transportu, sprawdź czy zawarte w niej produkty nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl
Należy spakować paczkę i wysłać ją dowolnym sposobem na adres :
Tarnowska 83 C, 33-111 Koszyce Wielkie
Gdy tylko zwrot do nas dotrze wykonamy zwrot pieniędzy. Pieniądze zostaną przelane na dane konta lub karty użytej podczas zakupu. Jeżeli był do zakup za pobraniem do zwrotu należy załączyć kartkę z numerem konta, na które mamy zrobić zwrot pieniędzy.
Tak, należy odesłać produkt na adres :
Tarnowska 83 C, 33-111 Koszyce Wielkie
Po otrzymaniu paczki wyślemy do Państwa paczkę.
Jeśli przy odbiorze zauważysz, że Twoja paczka została uszkodzona – odmów jej odbioru i pozwól paczce wrócić do naszego magazynu. A jeżeli nie zauważyłaś/eś, że Twoja paczka została uszkodzona podczas transportu, sprawdź czy zawarte w niej produkty nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń prosimy o kontakt na nasz e-mail: kontakt@fraiche.pl
W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu, prosimy o zgłoszenie reklamacji na email : kontakt@fraiche.pl